Saturday, January 9, 2010

Lame-itati on tv

The bitch inside me strikes again.
Pentru ca obisnuiesc sa ma uit pe post-urile muzicale am descoperit o penibilitate enorma. Aceasta este trupa Bloggers cu piesa Ma doare o luna.
Pentru a demonstra cat de idioata e melodia voi da copy paste versurilor.

Atat de dulce...
Tu chip frumos..
cu zambetul care m-a intors pe dos..
Unde-mi pleca gandu
Hopa apareai si tu

Din tot ce a fost ... Ce a ramas
O vaga amintire despre o fata
Care tipa cand o tragi de nas
Parca e ea..
Cea care spune mereu "te iubesc" in loc de "multumesc"

Sunt Ok nu ma intreba..
Nu sufar inteleg ca si pentru tine a venit pizza..
Tre' sa ranesti
visul scandalos pe care il urmaresti

Refren :
Asta e viata mea
Intri sau iesi din ea
Nu mai suntem impreuna
Ma doare o luna si caut mai departe...

Nu fugi stai..
mai ai sa`mi dai ..
o noapte de vis ..
asa cum mi-ai promis
te cam dai inapoi
Cum ramane cu noi
Asa e cand ai vrea sa o ai
Si iar n-ai sa-i dai

(REFREN)

Ma intreaba toti de ea
De ce nu sunt cu ea...
Nu mai suntem impreuna
Mint ca nu doare si caut maï departe...


Ok, v-ati convins? Versuri stupide.

Acum videoclipul:
Inteleg ca au vrut sa faca ceva cu slow motion-u' ala... cam slabut.
Faptul ca imaginea lor despre toate femeile pamantului este echivalenta cu cea a unei pitzipoance... trist.
Motivul suferintei tipului provocata de tipa... cheesy.
Focus pe her boobs several times... not okay.
Faptul ca tipul ala ii impinge scaunu' tipei, ea fiind legata de el... dovada clara de mishelie.

Nu mai zic de numele formatiei sau de faptul ca e un boy band in secolu' asta, am demonstrat cu celelalte lucruri "valoarea" trupei.
Target : fiinte lovite in plin de pubertate.



Acum, total out of the context:
Stateam in fatza blocului si asteptam. Vad un card de araboaice imbracate ca atare trecand prin fata mea. Ghiciti ce ascultau la telefonul dat tare...
...
...
Exact!
Melodia aia cu forget about you boyfriend and meet me at the hotel, aia cantata de Pitbull.
Doresc sa numesc acest tablou : " Tradition meets Modern Values".

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.