Monday, October 5, 2009

Some books to read

Acum ceva timp am comandat niste carti de la Nemira. Printre aceste carti era si Din Tara Magarilor: Insemnari, de Stefan Zeletin si Contesa Dracula, de Javier Garcia Sanchez.

Contesa Dracula este o carte extrem de catchy. V-am mai spus de 3826932 de ori de ea.
Este scrisa si in asa fel incat sa te faca sa vrei sa citesti mai mult dar e si documentata, cel putin bibliografia de la sfarsitul cartii m-a convins.
Este atat de catchy incat am si visat ca eram servitoarea lui Erzsebet Bathory. In noaptea aia n-am dormit deloc bine.


A doua carte se numeste Din Tara Magarilor: Insemnari.
Este foarte foarte scurta, dar o alegorie care mi se pare socant de potrivita pt societatea de acum. E un fel de evergreen caragialian. Fooarte foarte interesanta.

Nu vreau sa va spoil the fun asa ca mai multe detalii nu veti primi.

So uite ca recomand si niste carti nu numai filme.

Enjoy!

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.