Wednesday, September 2, 2009

Rediscovering

Acum vreo cateva nopti am descoperit o emisiune pe 1music tv despre artistii romani. Star break mi se pare ca se numeste. Mi s-a parut fooooarte bine facuta si chiar merita urmarita.


I don't usually care about Eurovision, Mamaia etc etc. Nu aveam de gand sa ma uit la Cerbul de Aur anul acesta, dar am intrat in camera si tv-u' era pe tvr1 si pe tvr1 era Cerbul si eu am continuat sa ma uit pentru ca erau artisti romani deja consacrati care cantau cover-uri atat straine cat si romanesti si toti aveau niste voci ... INCREDIBILE. :|
Stiam ca oamenii astia canta, canta si bine uneori, dar nu stiam ca atat de bine. Deci LORD !
Ma rog oamenii astia canta fantastic da' nici dracu' nu-i promoveaza, asa ca au devenit toti indie cu studiouri proprii, lasandu-se pe net.

Deci wow. Inca nu mi-am revenit dupa ce i-am vazut pe oamenii astia cantand.

2 comments:

Anonymous said...

CARE oameni?

Lyna said...

erau muuulti, hmm aura urziceanu, george nicolescu, paula seling, nico etc etc

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.