Monday, April 20, 2009

Back in business

1.Arrived from za tara, dar nu asta e motivul pt care n-am mai postat ceva demult. 

La tara am fost iarasi stresatorul profesional de animale. Pot sa fac motanu' ala sa toarca da' tot ma uraste. Nici cu gasca aia cu boboci nu m-am inteles prea bine. De iepuri nu mai spun... stresez fiecare generatie. This year am avut ocazia sa vad the cutest thing ever ever and ever: pui de iepuras mici mici, cred ca aveau o saptamana si ceva. N-am putut sa-i ating spre regretul meu profund caci za mighty mother le-ar fi aplicat o moarte rapida daca faceam asta. Crazy rabbit. :| Ah si am aflat ca iepuroaicele fac un fel de cuib pt pui ca sa le tina cald. Stiu ca am redescoperit roata dar zau de stiam ca asa fac.  Mda incercam sa incarc si o poza avec les petits lapins dar aparent blogger-u' n-are chef. 

2.Am avut fashion la tv si am putut sa ascult Kings of Leon.  (  zahlreich :X ) 

3.Nu gasesc explicatie pt ce oamenii au nevoie de evenimente pt a face diverse activitati cand ar putea sa traiasca fantastic in fiecare secunda.  Nu pot intelege efectiv. 

4.Am mai vazut si niste operatii estetice printre degete si nu cred ca o sa-mi fac asa ceva ever.  
Mi-era mie frica de bisturdiu cand am vazut si furtunuri si pompe am cedat nervos.  

5. Ah si toate televiziunile innebunisera cu Pastele. :| Parca anu' asta il descoperisera. Cand am vauzt imagini de prin tarile sfinte cu datul luminii am ramas socata. Aia se calcau in picioare mai rau ca noi cu lumina sfanta. :|  
OK... Paste... comemorarea lui Iisus Hristos... ok call it whatever, e o sarbatoare, SARBATOARE. Deci nu stres, nu nimic, pace, calm. Moment de bucurie, bunatate etc etc. E la fel in fiecare an, aceleasi traditii. Nu e nevoie sa-mi spui breaking news si sa-mi arati cum se calca lumea in picioare cand ar trebui sa fie cuvioasa. Nu e nevoie de breaking news in primu' rand. E Pastele frate. Oamenii astia n-au gasit ceva mai interesant cu care sa faca audienta decat Pastele :|... Rusine... profesionalistii lu' peste. 
 
That's it. 

4 comments:

Skandalouz said...

Era breaking news pe Realitatea: "Hristos a inviat" =)))))

Alexandra Ileana Bacalu said...

=)))))))))))))))))))))))))

eul liric said...

=)))))))))
CanCan: Adevarat, a inviat!

molecula said...

si vorba unui amic"asta mai invie mult?" sau a fostului rector"Paste a inviat"....oare trebuia sa raspundem cu "adevarat fericit?" :))

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.