Monday, April 7, 2008

Despre self esteem

Mda ... Toata lumea stie ca am grave grave probleme cu increderea in sine . Macar de as fi singura...

Da ! TREBUIE sa am mai multa incredere in mine . TREBUIE !

Ma oftic pt ca mi se pare mai realist sa-mi spuna cineva ceva de rau decat de bine . MA OFTIC !

Si acum intrebarea : " Cine nu te lasa ? "

Pai , aparent , ma lasa toata lumea , ba chiar ma incurajeaza . Dar , o parte enervanta din mine pur si simplu nu vrea .

Cand vine vorba de aptitudini , de lucruri de genu' stiu ca pot sa fac orice daca vreau .
Dar , cand vine vorba de oameni , pur si simplu increderea mea in mine scade , defapt lipseste cu desavarsire .

Mi am propus demult sa fiu nesimtita ca vad ca tot poporu' e , sa nu imi mai pese , "sa dau inainte cu tupeu" . Uneori imi iese , dar nu asta e increderea in sine ...
Si da stiu ca totul trebuie sa vina din interior deci somehow i have to work on that .

Aveti vreo idee ? Eu tot imi spun sa am incredere in mine , sa fiu chill , dar ...

3 comments:

Anonymous said...

Da, ca sa ai incredere in tine nu trebuie sa judeci lucrurile din jur si pe tine dupa conceptii si modul in care ele sunt cateogrizate, si sa percepi lucrurile cu sufletul in felul tau.Tu esti defapt cum te simti in interior cand ai o stare buna, cand te simti in apele tale, nu incerca sa te vezi din exterior pentru ca iti vei crea o imagine despre tine iluzorie.Trebuie in general sa fii sincera, si nu sincera dar sa actioniezi cum simti si astfel te vei cunoaste mai bine.Nu trebuie sa iei lucrurile personal.Trebuie sa ai o atitudine buna fata de lucrurile din jur.Nu trebuie sa iti faci o imagine desre cum ar trebui sa fie ci sa percepi lucrurile asa cum sunt.

Anonymous said...

Si trebuie sa te detasezi de lucruri, adik sa le ierti si sa incerci sa elimini tot ce e negativ

Fritz said...

:-? Ca sa incerci sa fi altfel decat esti este foarte greu ! Mai bine ramai asa cum esti de obicei si "keep walking" (nu stiu daca am scris bine) ! Parerea mea ! :D

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.